EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”

EXCLUSIV | Directorul STB i-a băgat în ședință pe șefii de depouri după dezvăluirile Gândul legate de starea tramvaielor: „Unii schimbă piese mereu”
Publicat: 25/05/2023, 10:00

După dezvăluirile recente ale ziarului Gândul legate de starea tramvaielor din București, Adrian Criț, directorul general al Societății de Transport București (STB), i-a chemat în ședință pe șefii de depouri din București. Reprezentantul STB spune că situația nu este atât de „neagră”, așa cum a fost prezentantă de liderul de sindicat Florian Buzalin și declară că „unii sunt obișnuiți să schimbe mereu ceva la tramvaie”.

Liderul Sindicatului Transpublic STB, filiala Bucureștii Noi, Florian Buzalin, a dezvăluit, recent, pentru Gândul care este situația din depourile tramvaielor bucureștene, unde „băieții nu mai știu ce să inventeze” pentru a înlocui piese stricate. Potrivit sindicalistului, foarte multe tramvaie din Capitală ar circula la limită, cu cârpeli, sau cu intervenții și ajutoare de la un depou la altul.

Ei bine, după aceste dezvăluiri, directorul STB i-a chemat pe șefii de depouri într-o ședință.

„I-am chemat pe șefii de depouri, inclusiv pe șeful de depou de la Bucureștii Noi, pe șeful de stație, am avut o discuție de o oră și jumătate, pentru că așa cum zicea și angajatul nostru, noi le-am dat foarte multe tramvaie care au fost modernizate în ultima perioadă. Nu sunt Imperio, dar sunt refăcute la URAC, sunt aproape noi”, a declarat Adrian Criț pentru Gândul.

Șeful STB spune că tamvaiele care au fost mutate de pe lina 41 la depoul Bucureștii Noi nu ar avea nevoie de intervenții.

Adrian Criț: „Toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior”

„Unii angajați sunt obișnuiți ca tot timpul să schimbe ceva pe tramvaie, ori, atâta vreme cât sunt niște tramvaie modernizate, și dacă apare vreo problemă, uzina de reparații face intervenția, pentru că este o garanție, așa, între noi, este o garanție dată de uzină pentru lucrurile efectuate. Pe de altă parte, toate componentele, mai puțin cele critice, sunt produse în interior. Singurele care se cumpără sunt echipamentele pe tracțiune și cele pe frânare”, mai declară Adrian Criț.

În ceea ce privește intervențiile din alte depouri, „aceste situații vin urmare a accidentelor, care sunt inevitabile, și atunci când un tramvai este accidentat, trebuie să-l scoți din trafic”.

Adrian Criț admite faptul că multe tramvaie nu arată bine.

„Călătorii nu ar trebui să-și facă griji, chiar dacă tramvaiele nu se prezintă bine estetic”, a conchis Adrian Criț.

„Au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero”

Florian Buzalin, vatman și lider de sindicat Transpublic, filiala Bucureștii Noi, a declarat zilele trecute pentru Gândul în depouri nu ar exista piese pentru tramvaie.

„Vagoanele sunt bune în momentul de față, problema cea mare este cu partea de întreținere, cu lipsa pieselor în depou. Este vorba de tramvaiele refăcute la URAC, de modelele V3A modernizate. Băieții de la întreținere sunt foarte supărați, nu mai știu ce să inventeze ca să le pună pe șine, pentru că nu au ce piese să le pună. Mai ales că la mine în depou, în Bucureștii Noi, au adus vagoane refăcute la URAC, dar piese zero. Mai încercăm să luăm piese de pe vagoanele căzute, ca să se poată ieși în traseu. Parcul nostru este de 43 de tramvaie, dar nu toate funcționează”, a declarat, pentru Gândul, Florian Buzalin.

Nicolae Oprea
Absolvent al Universității București, Nicolae Oprea și-a început cariera de jurnalist în anul 2004 și a semnat de-a lungul acestor ani în publicații mai mult

Dacă duminică ar fi alegeri, tu cu cine ai vota?

Vezi rezultate

Loading ... Loading ...
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Încă un cablu de comunicații subacvatic a fost tăiat. Care sunt țările afectate
Meteorologii EaseWeather anunță o lună decembrie cum n-a mai fost, în București. Câte zile ninge
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
De ce tace Trump după ce Biden a decis ridicarea interdicției Ucrainei de a folosi...
Vila lui Silviu Prigoană a fost scoasă la vânzare! Cum arată „palatul groazei”, așa cum...
Cum arată în realitate misterioasa plajă neagră din Game of Thrones. A devenit unul dintre...
Cele mai mari gafe făcute de prezidențiabili la dezbaterea Digi24. Unde au „comis-o” Lasconi, Geoană,...
Ce i-a grăbit sfârşitul lui Silviu Prigoană. Autopsia a confirmat o problemă cardiacă, dar apropiaţii...
Acești pensionari români vor primi pensii mărite la 6.720 lei, începând cu 1 ianuarie 2025
Răcire bruscă în toată țara, de la mijlocul săptămânii, cu diferențe și de 15 grade...
Igor Cuciuc își urlă neputința: Andreea, întoarce-te acasă! Durere sfâșietoare
Carambol cu 16 mașini pe o stradă din Alba Iulia. Traficul în zonă a fost...
Avem testamentul lui Silviu Prigoană. Ce primesc Adriana Bahmuțeanu și celelalte foste soții
Rovinieta NU se mai plătește înaintea efectuării călătoriei. Legea a intrat în vigoare
Ciolacu, Grindeanu si Simonis s-au plimbat in străinătate în avioane private, închiriate de firma Nordis....
Structura IMENSĂ găsită pe fața ASCUNSĂ a Lunii
Doliu la Casa Regală! Regina Camilla are inima frântă. Palatul Buckingham a făcut anunțul trist
⁠Carmen Grebenișan, fără ascunzișuri. Cum arată vedeta în costum de baie
Ce diagnostic a primit Florin Niță după accidentarea de la meciul România – Cipru. Portarul...
Imagini șocante cu părinții Andreei Cuciuc, din timpul slujbei de înmormântare! Artistul, cu mâinile pe...
VIDEO Daniela Iliescu este gravidă cu al doilea copil! Culiță Sterp și partenera lui au...
Beyonce surprinde din nou! Artista va susține un concert live pe Netflix în ziua de...
BANCUL ZILEI. Soacra către ginerele BULĂ: -Ce-o fi văzut fata mea la tine?
Ce s-a întâmplat după ce o cercetătoare și-a injectat virusuri crescute în laborator în tumoarea...